torek, 7. januar 2014

Dobrodošli v del mojega življenja


Ležanje v postelji, računalnik na nogah, slušalke v ušesih, poslušanje glasbe, ura 00:17 in ne, ne grem še spat, odločila sem se, da ta večer to napišem, moj prvi blog. Zadnji večer pred začetkom mojega načrta, pa če bo za to potrebna cela noč!

Ta blog pišem predvsem zato, da se bom držala mojega načrta, poznaš to, ko se nekaj odločiš, da boš naredil... se začel zdravo prehranjevati, začel telovadit, se odvadil kajenja,.. kaj vse si še ljudje začrtamo in se odločimo, da bomo tokrat pa res, čisto zares izpeljali naš načrt, in kaj se nato zgodi? Vse splava po vodi, kot neštetokrat poprej, popustimo... ne vemo več zakaj smo si zastavili vse te cilje, enostavno se prepričamo v to, da tudi brez vseh teh naših nedokončanih ciljev normalno živimo in začnemo spet z nezdravo hrano, spet poležavamo, se ne gibljemo, začnemo kaditi,...  zakaj si potem ustvarjamo cilje? zakaj? Če jih večina ne dokonča, in tukaj nastopim tudi jaz, tudi jaz sem ta oseba, ki si zastavi cilje, nove spremembe, pa čez nekaj časa postane takooo ''pametna'', da se zdijo te cilji, ki so se prej zdeli tako pomembni, zdaj tako nepomembni,  da odneha.
Ja točno taka sem in s tem pisanjem bloka bom poskušala, da ne skrenem iz MOJE POTI DO MOJE ZMAGE. Zmage, da končno pridem uspešno do konca mojega načrta, do mojega cilja.


Moj načrt?!  KUHANJE, kuhanje do onemoglosti! 


Kako poteka načrt?, vsak dan, bom skuhala nekaj novega in objavila na blog... se sliši kot iz filma Julie & Julia? Ja vem, točno zaradi tega filma sem dobila ''pogum'', da se tudi jaz lotim nekaj podobnega.  Upam, da mi tokrat zares uspe.

                                                              Začnimo! :)                                                               
                                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar