nedelja, 12. januar 2014

Zamujanje!

✽ Včeraj sem naredila kosilo, ampak nisem imela dovolj časa da bi objavila na blog.

GRŠKI PIŠČANEC, ZELENJAVNI KUSKUS Z ZELIŠČI IN TZATZIKI

Torej včeraj sem se najprej lotila kuskusa, 1 kozarec kuskusa in 2 kozarca vroče vode, potem pa je na vrsto prišel piščanec, spet narejeno na podoben način kot pri predvčerajšnji solati, samo da sem ga tokrat naredila s pimentom, origanom, nastrgano limonino lupino ter seveda soljo in poprom...13 črk lahko opiše okus tega piščanca → hrana za bogove! :)



Med tem ko se je piščanec pekel sem pripravila omako tzatziki in sicer tako, da sem s strgalnikom na grobo nastrgala kumaro, jo posolila in nato z rokami iztisnila iz nje odvečno vodo, potem pa jo dala v lonček/posodico, dodala jogurt, poper, sok limone in zmešala.

Ker nimam multipraktika za sekljanje, sem morala papriko in čebulo sama na drobno sesekljati.
Potem se je pa že začelo zlaganje na krožnik, kar sem nasekljala sem dala na krožnik, potem po zelenjavi potresla še malo graha in olive, ki sem jih pred tem razkoščičila. Dodala še kuskus in pokapala z sokom limone in z ekstradeviškem olivnem olju in vse to premešala.


Najboljše ostane za na konec!
Med pripravljanjem zgoraj omenjenih stvari se je piščanec že popolno zapekel, zato sem ga samo še morala narezati na trakove in položiti na krožnik. Za piko na i, pa povrhu nadrobila še feto.



Καλή όρεξη ! - dober tek v grščini ;)


Zaenkrat sem še vedno pri receptih od Jamie Oliverja... nekaterih stvari v receptu nisem uporabila, kot so naprimer sveži koper in sveža meta, ker jih nisem imela pri roki in pa ČILI, ki ga še nekaj časa ne bom spustila v mojo kuhinjo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar